19 Buah-buahan Dari Alam Semulajadi

MEMPERKENALKAN JUS BERKHASIAT DARI BUAH-BUAHAN SEMULAJADI, DIRUMUS SECARA SAINTIFIK YANG BERFUNGSI SEBAGAI MINUMAN KESIHATAN YANG LAZAT DAN HEBAT UNTUK ANDA

Monavie semakin menjadi pilihan kegemaran rakyat Malaysia dalam pemilihan produk kesihatan yang berkhasiat tinggi. Gabungan campuran 19 buah buahan dalam Jus Monavie begitu berkesan sekali untuk mengekalkan kesihatan. Sementara itu MonaVie Pulse dengan kandungan tambahan Omega 3, Resveratrol dan sterol tumbuh tumbuhan dalam membantu tubuh dalam mengurangkan kadar kolesterol, awit muda, melindungi jantung dan system kardiovaskular.

Testimoni 5

Posted by Admin jusbuahmonavie Saturday, July 31, 2010

Madam Ong Sway Poh dari Pulau Pinang

Seorang pesakit kanser. Dalam bulan Mei 2008, beliau telah dijangkiti virus melalui luka pada badan menyebabkannya deman panas yang berpanjangan sehingga dimasukkan ke dalam ICU. Selepas keluar dari hospital, badannya masih terlalu lemah. Selepas minum MonaVie selama satu minggu, beliau berasa lebih bertenaga dan kesihatan semakin pulih.


Puan Suriyah Mahmud dari Kedah

Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah. Setelah mengamalkan MonaVie lebih kurang sebulan, masalah gastriknya boleh dikatakan hampir tiada.

0 comments

Post a Comment