19 Buah-buahan Dari Alam Semulajadi

MEMPERKENALKAN JUS BERKHASIAT DARI BUAH-BUAHAN SEMULAJADI, DIRUMUS SECARA SAINTIFIK YANG BERFUNGSI SEBAGAI MINUMAN KESIHATAN YANG LAZAT DAN HEBAT UNTUK ANDA

Monavie semakin menjadi pilihan kegemaran rakyat Malaysia dalam pemilihan produk kesihatan yang berkhasiat tinggi. Gabungan campuran 19 buah buahan dalam Jus Monavie begitu berkesan sekali untuk mengekalkan kesihatan. Sementara itu MonaVie Pulse dengan kandungan tambahan Omega 3, Resveratrol dan sterol tumbuh tumbuhan dalam membantu tubuh dalam mengurangkan kadar kolesterol, awit muda, melindungi jantung dan system kardiovaskular.

Testimoni 4

Posted by Admin jusbuahmonavie Saturday, July 31, 2010

Adik Zakwan Ahmad berumur 14 tahun
…adalah pengidap asma dan lelah. Setiap kali deman, asma dan sakit lelahnya akan menjadi-jadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk mengurangkan tekanan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih sama. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan.

Encik Syed Fakrulrazi Ahmad dari Kedah
Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, dia mula merasakan perubahan pada sakit belakannya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir hilang.

1 Responses to Testimoni 4

  1. Ayam Sate Bv Says:
  2. Tehknik Jitu Mengalahkan Agen Sabung Ayam Dalam Permainan Adu Ayam S128

    Info Menarik Mengenai Sabung Ayam :
    Beberapa Tipe Ayam Petarung Yang Handal Dalam Arena Sabung Ayam

     

Post a Comment