19 Buah-buahan Dari Alam Semulajadi

MEMPERKENALKAN JUS BERKHASIAT DARI BUAH-BUAHAN SEMULAJADI, DIRUMUS SECARA SAINTIFIK YANG BERFUNGSI SEBAGAI MINUMAN KESIHATAN YANG LAZAT DAN HEBAT UNTUK ANDA

Monavie semakin menjadi pilihan kegemaran rakyat Malaysia dalam pemilihan produk kesihatan yang berkhasiat tinggi. Gabungan campuran 19 buah buahan dalam Jus Monavie begitu berkesan sekali untuk mengekalkan kesihatan. Sementara itu MonaVie Pulse dengan kandungan tambahan Omega 3, Resveratrol dan sterol tumbuh tumbuhan dalam membantu tubuh dalam mengurangkan kadar kolesterol, awit muda, melindungi jantung dan system kardiovaskular.

Mengapa kita memerlukan Monavie setiap hari?

Posted by Admin jusbuahmonavie Friday, July 9, 2010

Pernahkan anda membiarkan sebiji epal tersadai selepas makan separuh? Apa yang terjadi? Ia akan bertukar menjadi warna perang?, betul?

Mengapa ia bertukar menjadi warna perang?

Proses PENGOKSIDAAN

Percayakah? Perkara yang sama berlaku kepada manusia. Seperti mana yang kita ketahui, kita menggunakan oksigen untuk menghasilkan tenaga, ia akan menghasilkan produk sampingan yang dukenali sebagai Radikal Bebas (Free Radikal).

Semasa sel-sel badan kita mengguna oksigen dengan berkesan melalui proses pengoksidaan, ia selalunya mengakibatkan sesuatu perubahahan. Dalam kes epal tersebut, ia dengan senangnyabertukar menjadi warna perang dan mula reput melalui proses pengeringan.

0 comments

Post a Comment