19 Buah-buahan Dari Alam Semulajadi

MEMPERKENALKAN JUS BERKHASIAT DARI BUAH-BUAHAN SEMULAJADI, DIRUMUS SECARA SAINTIFIK YANG BERFUNGSI SEBAGAI MINUMAN KESIHATAN YANG LAZAT DAN HEBAT UNTUK ANDA

Monavie semakin menjadi pilihan kegemaran rakyat Malaysia dalam pemilihan produk kesihatan yang berkhasiat tinggi. Gabungan campuran 19 buah buahan dalam Jus Monavie begitu berkesan sekali untuk mengekalkan kesihatan. Sementara itu MonaVie Pulse dengan kandungan tambahan Omega 3, Resveratrol dan sterol tumbuh tumbuhan dalam membantu tubuh dalam mengurangkan kadar kolesterol, awit muda, melindungi jantung dan system kardiovaskular.

Testimoni 2

Posted by Admin jusbuahmonavie Saturday, July 31, 2010

Madam YT Chua dari Pulau Pinang

Setiap kali bangun dari duduk atau menaikki lif beliau kerap merasa pening.Sudah bermacam ubat dan makanan kesihatan beliau telah cuba tetapi masih tiada perubahan. Setelah minum MonaVie hampir sebotol, rasa kepeningannya terus hilang.


Encik YS Gan Pulau Pinang

Beliau mengidap buasir dan sembelit sejak 2 tahun yang lepas. Terpaksa makan satu kotak ubat buasir setiap kali masalah buasir terjadi. Setelah mengamalkan MonaVie selama 4 bulan, masalah buasir dan sembelit terus hilang.

0 comments

Post a Comment